غرفه سازی ارزان – روش هایی برای کاهش هزینه غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی ارزان – روش هایی برای کاهش هزینه غرفه نمایشگاهی

مسلما حضور در نمایشگاه و داشتن یک غرفه زیبا روشی خوب برای تبلیغات و برندینگ می باشد. اما اگر بودجه محدودی داشته باشید باید با تیم اقتصادی و حسابداری شرکت خود جلسه بگذارید و برای ساخت غرفه  و سفارش تجهیزات نمایشگاهی به دنبال چاره ای باشید تا هزینه های شرکت در نمایشگاه را محدود کنید. در ادامه چندین روش و ایده برای کم کردن هزینه های بودن در چنین رخ داد هایی برای شما کمتر شود

شرکت در نمایشگاه های کوچکتر

نکته جالب این است که با حضور در نمایشگاه های کوچک غرفه ها بیشتر در چشم و معرض دید هستند. به همایشها و رخدادهایی که در شهرهای کوچک برگزار می شوند فکر کنید. ساخت غرفه در شهر کوچک برای شما هزینه کمتری دارد. از طرفی مردم در نمایشگاه های محلی و محدودتر غرفه های کمتری برای گشت و گذار دارند، برای همین با دقت و وقت بیشتری محصولات شما را مورد بررسی قرار خواهند داد.

هر سال در یک نمایشگاه ثابت شرکت نکنید!

بعد از اتمام هر نمایشگاه باید از خودتان بپرسید که آیا آن نمایشگاه برای من سود خوبی داشته است؟ آیا مشتریان کافی به دست آورده ام؟ آیا سرمایه گذاری شما در آن نمایشگاه برگشته است؟ بد نیست که برای بررسی هر از گاهی در نمایشگاه های دیگر هم شرکت کنید و اثر بخشی آن ها را هم ببینید؟ مثلا اگر هر سال در نمایشگاه شیراز شرکت می کنید، امسال در نمایشگاه تهران یا اهواز حضور داشته باشید.

برگزاری مشترک غرفه با سایر شرکا

شما برای معرفی و تبلیغ برند خود حتما نیاز نیست غرفه اختصاصی برای خود داشته باشید. می توانید به صورت مشترک با همکاران خود غرفه بزنید یا میزی را در یک غرفه اجاره کنید. شاید به زیبایی داشتن یک غرفه بزرگ نباشد ولی به هرحال می توانید با مشتریان احتمالی تعامل داشته باشید، تبلیغ مارک تجاری خود را بکنید، اطلاعات تماس مشتریان را بگیرید. در عین حال نیاز نیست هزینه کامل را پرداخت کنید.

 

 

غرفه های ماژولار – قابل حرکت – قابل تغییر

شرکت های غرفه ساز ایران معمولا بعد از پایان نمایشگاه غرفه را تخریب می کنند و ورق های چوبی مخصوص ساخت غرفه را دور می ریزند. گونه از غرفه سازی مدرن وجود دارد که مقرون به صرفه تر است. غرفه به صورت کامپوننت های مجزا تهیه می شود و با در کنار هم قرار گرفتن این بخش ها یک غرفه کامل و بزرگ شکل میگیرد. شما در هر نوبت می توانید تجهیزات قبلی را استفاده کنید و هزینه کمتری پرداخت کنید. البته پلن همه نمایشگاه ها مثل هم نیست و متراژ ها و ابعاد متفاوتی دارند ولی در هر صورت می توانید بخشی از هزینه ها را جبران کنید.