غرفه سازی و تجهیزات نمایشگاهی

تهیه لیست افراد ارزشمند شرکت کننده در نمایشگاه

تهیه لیست افراد ارزشمند شرکت کننده در نمایشگاه

بعد از پایان هر همایش و کنفرانس با انبوهی از کارت ویزیت و شماره تلفن جدید به دفتر کار خود باز می گردید. قدم بعدی چیست؟ معمولا کاری که افراد می کنند این است که آن ها را بعد از یک یا دو روز به سطل آشغال می فرستند. ولی این اطلاعات ادامه تهیه لیست افراد ارزشمند شرکت کننده در نمایشگاه

غرفه سازی ارزان - روش هایی برای کاهش هزینه غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی ارزان - روش هایی برای کاهش هزینه غرفه نمایشگاهی

برای ساخت غرفه و سفارش تجهیزات نمایشگاهی به دنبال چاره ای باشید تا هزینه های شرکت در نمایشگاه را محدود کنید. در ادامه چندین روش و ایده برای کم کردن هزینه های بودن در چنین رخ داد هایی برای شما کمتر شود ادامه غرفه سازی ارزان - روش هایی برای کاهش هزینه غرفه نمایشگاهی

برنامه ریزی برای تقویم نمایشگاه های ایران

برنامه ریزی برای تقویم نمایشگاه های ایران

زمان بندی و سازماندهی نمایشگاه به معنی برنامه ریزی جهت رخداد هایی است که در غرفه و نمایشگاه شما رخ می دهد. شما باید از زمان و ترتیب رخدادهای نمایشگاه مطلع باشید تا بتوانید تقویم کاری خود را منطبق آن بچینید. ادامه برنامه ریزی برای تقویم نمایشگاه های ایران

استفاده از فن آوری های نوین در نمایشگاه

استفاده از فن آوری های نوین در نمایشگاه

استفاده از فن آوری و گجت ها در پروسه برگزاری نمایشگاه عامل مهمی می باشد. با پیشرفت علم و تکنولوژی هرساله صدهاصدها وسیله و تجهیزات الکترونیکی جدید و پیشرفته به بازار عرضه می شود. تیم شرکت شما هم برای عقب نماندن از رقبا و تبلیغات بهتر باید دنبال استفاده بهتر از تکنولوژی های روز باشد. ادامه استفاده از فن آوری های نوین در نمایشگاه

استخدام بهترین کارمندان و کارگر غرفه جهت شرکت در نمایشگاه

استخدام بهترین کارمندان و کارگر غرفه جهت شرکت در نمایشگاه

یکی از شرایط و نیازهای موفقیت در نمایشگاه، داشتن تیمی کامل از کارمندان و کارگران در غرفه جهت کمک به شما می باشد. افرادی که تبلیغ کننده خوبی برای خدمات شما باشند و به علاوه ظاهر آراسته ای نیز داشته باشند. ادامه استخدام بهترین کارمندان و کارگر غرفه جهت شرکت در نمایشگاه

نورپردازی - چیدمان غرفه - دیزاین غرفه - جذاب بودن غرفه

نورپردازی - چیدمان غرفه - دیزاین غرفه - جذاب بودن غرفه

همانند یک رستوران، هتل، کافی شاپ و هر جای عمومی دیگر لازم است که محیط غرفه مان را دلنشین و خوشایند سازیم. اگر تجربه بهتر و لذت بخش تری به افراد بدهیم درصد خرید آن ها بالاتر خواهد بود. ادامه نورپردازی - چیدمان غرفه - دیزاین غرفه - جذاب بودن غرفه

تجهیزات ضروری نمایشگاهی که باید در غرفه خود داشته باشید

تجهیزات ضروری نمایشگاهی که باید در غرفه خود داشته باشید

وقتی که دارید طرح ریزی رخداد بعدی را انجام می دهید باید چیزهای زیادی را در نظر بگیرید. به غیر از برنامه ریزی مسائل اصلی، اتفاقاتی رخ میدهد که گاها پیش بینی نشده اند. بهتر برای آمادگی بهتر وسایل زیر را قبل از شروع نمایشگاه پیش خود داشته باشید ادامه تجهیزات ضروری نمایشگاهی که باید در غرفه خود داشته باشید

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی یک راه خوب برای تبلیغ کردن برند شما در نمایشگاه می باشند. راهی ساده ولی موثر برای باقی ماند در یادها. گرچه نیاز به مقداری هزینه و زمان برای تهیه اینگونه هدایا دارید ولی ادامه هدایای تبلیغاتی

اهمیت سخنرانی در نمایشگاه

اهمیت سخنرانی در نمایشگاه

اولین راز موفقیت در بازاریابی داشتن هنر فن بیان است. حتی با وجود بهترین غرفه و پوستر ها، بازدید کنندگان بدون گوش دادن به حرف های شما و پذیرش آن، خریدی انجام نخواهند داد. ادامه اهمیت سخنرانی در نمایشگاه

رنگ زدن غرفه

رنگ زدن غرفه

زمان استخدام رنگ کار غرفه خود باید دقت زیادی به خرج دهید. می گویند که حس بینایی قوی ترین احساس هر فردی می باشد. در صورت رنگ آمیزی با کیفیت و جذاب غرفه خود، اثرگذاری برند شما بیشتر خواهد بود. ادامه رنگ زدن غرفه

آموزش غرفه سازی

آموزش غرفه سازی

در این مقاله سعی داریم نکات مهم و جالب برای شرکت های غرفه سازی شهر های ایران را با شما دوستان مطرح کنیم. ادامه آموزش غرفه سازی

چه زمانی در غرفه نمایشگاهی شرکت کنیم ؟

چه زمانی در غرفه نمایشگاهی شرکت کنیم ؟

چه اولین حضور شما در دنیای نمایشگاه ها باشد، چه هر سال در نمایشگاه های داخلی و بین المللی ایران شرکت می کنید، نکاتی وجود دارد که اگر به آنها عمل کنید، می توانید بازدید کنندگان را به مشتریان همیشگی تبدیل کنید. ادامه چه زمانی در غرفه نمایشگاهی شرکت کنیم ؟

بازگشت به زندگی عادی بعد از پایان نمایشگاه

بازگشت به زندگی عادی بعد از پایان نمایشگاه

یک نمایشگاه حتی کوچک شرکت کرده باشید، از فشار کاری و سختی های آن خبر دارید. کارهای زیادی از طراحی تا ساخت غرفه، مدیریت هزینه ها، تهیه تجهیزات نمایشگاه، کارهای اداری و قرارداد ها و ادامه بازگشت به زندگی عادی بعد از پایان نمایشگاه

چگونه شرکت مان در زمان نمایشگاه تعطیل نشود

چگونه شرکت مان در زمان نمایشگاه تعطیل نشود

سازمان ها و شرکت ها در هنگام اجرای مراسم ها و نمایشگاه های بزرگ، اعضای مهم تیم کاری خود را در غرفه مستقر می کنند. در عین حال دوست دارند که فعالیت شرکت در محل اصلی خود مختل نشود ادامه چگونه شرکت مان در زمان نمایشگاه تعطیل نشود

نمایشگاه کودک و نوجوان

نمایشگاه کودک و نوجوان

برگزاری یک رخداد به خودی خود کار دشواری می باشد. اگر قرار باشد که این نمایشگاه فقط قشر خاصی مثل کودکان و نوجوانان را هدف بگیرید، به چالش بزرگتری تبدیل . ادامه نمایشگاه کودک و نوجوان

افزایش آمار بازدید از غرفه با دعوت سلبریتی ها

افزایش آمار بازدید از غرفه با دعوت سلبریتی ها

زمانی که شما در حال تبلیغ برای نمایشگاهی که در آن شرکت می کنید هستید، خبر حضور یک بازیگر، ورزشکار یا خواننده مشهور در غرفه شما می توانید مشتریان و فالور های اینستاگرام شما را ذوق زده بکند ادامه افزایش آمار بازدید از غرفه با دعوت سلبریتی ها

رنگ غرفه نمایشگاهی

رنگ غرفه نمایشگاهی

درباره رنگ کردن غرفه و بهبود ظاهر و طراحی آن بیان کنیم. در واقع روش غرفه سازی غرفه ساز، می تواند اثر زیادی روی موفقیت حضور شما در نمایشگاه داشته باشد. ادامه رنگ غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی

در یک رخداد یا نمایشگاه، توجه حضار مثل طلا می ماند. طراحی و برنامه ریزی غرفه نمایشگاهی یک روش عالی برای جلب توجه انسان ها و برندسازی می باشد. شرکت های نمایشگاهی معمولا با بهره گیری از غرفه های سفارشی ادامه طراحی غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی سفارشی

غرفه سازی سفارشی

استفاده از غرفه های آماده یا از پیش ساخته شده یا سفارش غرفه اختصاصی به یک شرکت غرفه ساز. سوالی که اکثر مشتریان ما در ابتدای شروع کار خود در نمایشگاه می پرسند. ادامه غرفه سازی سفارشی

قوانین غرفه سازی شهر کیش

قوانین غرفه سازی شهر کیش

اطلاعات و مقررات عمومی نمایشگاه های بین المللی کیش توجه : این دستورالعمل و فرمها برای نمایشگاه های کاربرد دارد که توسط شرکت و یا از طریق کارگزار برگزار گردد و مقررات و فرمها به صورت بروشور ، کاتالوگ و یا دفترچه راهنما تهیه و در اختیار هر یک از شرکت کنندگان ادامه قوانین غرفه سازی شهر کیش

طراحی و تهیه کارت دعوت، پوستر، کتانه و کارت غرفه داری نمایشگاه شیراز

طراحی و تهیه کارت دعوت، پوستر، کتانه و کارت غرفه داری نمایشگاه شیراز

کلیه موارد اعم از کارت دعوت و غرفه داری ، پوستر ، کتاب نمایشگاهی بایستی قبل از چاپ نهایی حتما به رویت و تایید واحد روابط عمومی نمایشگاه بین المللی فارس برسد. ادامه طراحی و تهیه کارت دعوت، پوستر، کتانه و کارت غرفه داری نمایشگاه شیراز

قوانین غرفه سازی شیراز

قوانین غرفه سازی شیراز

ملاک ثبت نام ، ارائه فرم تکمیل و امضاء شده ( ۲ برگ ) و فیش واریز وجه و یا اصل چک ( فقط در وجه شرکت نمایشگاههای بین المللی فارس ) حداکثر یک هفته پس از رزرو غرفه می باشد و بعد از آن غرفه رزرو شده ادامه قوانین غرفه سازی شیراز

شرایط غرفه سازی اصفهان

شرایط غرفه سازی اصفهان

صلاحیت و شرایط پیمانکاران غرفه ساز شرکت های غرفه ساز برای ساختن غرفه در محل برگزاری نمایشگاه اصفهان به مدارک ذیل نیاز دارند ادامه شرایط غرفه سازی اصفهان

قوانین شرکت در نمایشگاه اصفهان

قوانین شرکت در نمایشگاه اصفهان

قوانین - شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان با مجریان برگزار کننده نمایشگاه که در قالب قراردادهای مشخص با شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان اقدام به برگزاری نمایشگاه می نمایند. ادامه قوانین شرکت در نمایشگاه اصفهان

تجهیزات نمایشگاهی - بنرهای شبکه ای یا کابلی

تجهیزات نمایشگاهی - بنرهای شبکه ای یا کابلی

در اصلاح انگلیسی Cable Display نامیده می شوند. اگر چند بنر و پوستر مرتبط به هم دارید و می خواهید در عین داشتن فضای بیشتر و بزرگتر برای تبلیغات بنری نوعی ارتباط و وابستگی را به بازدید کننده غرفه خود نشان دهید این تجهیزات بهترین گزینه خواهند بود. ادامه تجهیزات نمایشگاهی - بنرهای شبکه ای یا کابلی

تجهیزات نمایشگاهی - فریم پوستر

تجهیزات نمایشگاهی - فریم پوستر

در این مطلب می خواهیم با فریم پوستر (POSTER FRAME ) بیشتر آشنا شویم. فریم ها گزینه مناسب برای نمایش بنر و تبلیغات چاپی در سمینار، نمایشگاه، مغازه، هتل ادامه تجهیزات نمایشگاهی - فریم پوستر

تجهیزات نمایشگاهی - لایت باکس

تجهیزات نمایشگاهی - لایت باکس

در این مقاله می خواهیم با لایت باکس نمایشگاهی (LIGHT BOXES ) بیشتر آشنا شویم. شما برای خرید و اجاره این تجهیزات می توانید با ما تماس بگیرید. ادامه تجهیزات نمایشگاهی - لایت باکس

سایز بنرها و پوسترهای نمایشگاهی

سایز بنرها و پوسترهای نمایشگاهی

در این مطلب سعی داریم شما را با سایز های رایج و استاندارد چاپ پوستر های نمایشگاهی آشنا کنیم استاندار مطرح و رایج جهانی برای چاپ و پرینت سایز های آ.صفر – تا آ.پنج (A5 – A0 ) می باشد. در ایران هم بیشتر کارهای چاپی متن و پوستر ها ادامه سایز بنرها و پوسترهای نمایشگاهی

شرکت نمایشگاه ها (قسمت 2)

شرکت نمایشگاه ها (قسمت 2)

در قسمت قبل این مقاله (شرکت نمایشگاه) متوجه شدیم که چرا نیاز است که شرکت ما در نمایشگاه های داخلی و بین المللی ثبت نام کند. در این مطلب نیز به ادامه دلایل قبلی می پردازیم ادامه شرکت نمایشگاه ها (قسمت 2)

شرکت نمایشگاه

شرکت نمایشگاه

شرکت در نمایشگاه، چرا باید در نمایشگاه های داخلی شرکت کنیم؟ احتمالا بخواهید با مشتریان جدید به صورت رو در رو ملاقات کنید یا با مشتریان قدیمی و ارزشمند خود دیداری تازه کنید. شاید هم دوست داشته باشید به صورت قابل لمس و واقعی دموی محصولات و خدمات خود را ارائه کنید. ادامه شرکت نمایشگاه

بازدید از نمایشگاه

بازدید از نمایشگاه

گشتن و قدم زدن در یک نمایشگاه تجاری مخصوصا برای اولین بار می تواند کار سختی باشد. با صد ها برگزار کننده نمایشگاهی و هزاران محصول، خدمت و وسیله برای تست و بررسی امکان گیج شدن و خستگی برای بازدید کننده زیاد است. نگران نباشید! ادامه بازدید از نمایشگاه

چه طور بهترین غرفه نمایشگاهی را بسازیم؟ نکات غرفه سازی و طراحی غرفه

چه طور بهترین غرفه نمایشگاهی را بسازیم؟ نکات غرفه سازی و طراحی غرفه

ساخت یک غرفه نمایشگاهی ، هزینه بر است. ولی آیا اگر بهترین و زیباترین تجهیزات نمایشگاهی را توسط غرفه ساز برای شما تهیه شود، غرفه موفقی خواهید داشت. نکات مهم و کلیدی برای شکست رقبا در نمایشگاه تجاری چیست؟ ادامه چه طور بهترین غرفه نمایشگاهی را بسازیم؟ نکات غرفه سازی و طراحی غرفه

اشتباهات مرگبار در غرفه سازی

اشتباهات مرگبار در غرفه سازی

به احتمال زیاد، شما زمان، انرژی و هزینه زیادی برای ساخت غرفه نمایشگاهی خود و تبلیغات و بازاریابی انجام داده اید. پس اجازه ندهید که با اشتباهات ساده زحمات شما هدر برود. ادامه اشتباهات مرگبار در غرفه سازی

اجاره یا خرید تجهیزات نمایشگاهی

اجاره یا خرید تجهیزات نمایشگاهی

اگر شما هم جزو شرکت هایی هستید که به صورت مرتب در هر دوره از نمایشگاه ها شرکت می کنید، شاید با خود فکر کنید که خرید تجهیزات در دراز مدت از لحاظ هزینه به سود شما باشد. خرید و نگه داری تجهیزات و وسایل غرفه شاید در ابتدا کار جالبی به نظر آید ادامه اجاره یا خرید تجهیزات نمایشگاهی

تجهیزات نمایشگاهی – تلویزیون و نمایشگر ها

تجهیزات نمایشگاهی –  تلویزیون و نمایشگر ها

آیا با وجود انواع محصولات صوتی و تصویری در انتخاب تجهیزات مناسب برای غرفه خود مردد هستید؟ در ادامه سعی می کنیم به معرفی کلی این محصولات بپردازیم تا زمان سفارش غرفه خود، اطلاعات کامل تری داشته باشید. ادامه تجهیزات نمایشگاهی – تلویزیون و نمایشگر ها

کابینت های شیشه ای محبوب غرفه ساز ها

کابینت های شیشه ای محبوب غرفه ساز ها

دکور های شیشه دار شاید مدل های خیلی زیادی نداشته باشند ولی می توانند برای فروش هر محصولی در نمایشگاه به کار روند. گرچه امکان طراحی سفارشی وجود دارد ولی ما در ادامه قصد داریم برخی مدل های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. کانتر های رومیزی ( counter top) بهترین ادامه کابینت های شیشه ای محبوب غرفه ساز ها

بنر های نمایشگاهی

بنر های نمایشگاهی

Retractable Banner Stand بنر ها تبلیغاتی با ارتفاع قابل تنظیم این مدل تبلیغات هزینه کمی دارد و در اندازه های مختلفی قابل تهیه است. برای جلب توجه بیشتر می توان بر روی آن لامپ نصب کرد. هزینه کمی دارند و در نمایشگاه های بعدی قابل استفاده هستند. به خاطر سبک بودن نصب و ادامه بنر های نمایشگاهی

غرفه کوچک ، رویای بزرگ

غرفه کوچک ، رویای بزرگ

کوچک بودن غرفه نمایشگاهی دلیلی بر عدم موفقیت شما در آن نمایشگاه نمی باشد. نمایشگاه های تجاری، روشی عالی برای افزایش مشتری ها، بستن قرارداد های تجاری و برند سازی بدون در نظر گرفتن بودجه شما می باشند. برگزار کنندگان نمایشگاه، غرفه هایی با اندازه های مختلف را فراهم کرده اند تا شرکت های مختلف با هر بودجه ای بتوانند در آن شرکت کنند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که در نمایشگاه بعدی غرفه کوچکی دارید به شما توصیه می کنیم که این مقاله را حتما مطالعه بفرمایید ادامه غرفه کوچک ، رویای بزرگ